24 Kasım 2008 Pazartesi

Ispanaklı Börek






Malzemeler:
1 Kilo Yufka
Yarım Kilo Ispanak
1 Adet Soğan
Beyaz Peynir
2 Yumurta
Süt
Sıvıyağ
Tuz, Karabiber, Pulbiber.

Hazırlanışı:
Ispanakları ince olarak doğrayıp yıkayın. Bir tavada ıspanakları soğanla birlikte kavurun. Ispanakların içine  beyaz peynir ve baharatları koyup karıştırın. Süt, sıvıyağ ve 2 yumurtanın birisinin sarısını ayırıp bir karıştırma kabında çırpın. Yufkalardan birini tepsiye serin ve üzerine yumurtalı karışımdan dökün ve üzerine ıspanakları koyup sıra ile yufkalar bitene kadar  bu işlemi yapın. Hazırlanan yufkanın üzerine yumurta sarısı sürüp 220 derece de fırında pişirin.
Afiyet Olsun.




2 yorum:

Kızıl dedi ki...

Merhaba Yasmin,

Blog listende olduğumu görmek beni inanılmaz şaşırtı. Son günlerde ilk defa bir blogu ziyaret ediyorken, bir bakıyorum o blogun takip edilen listesinde görüyorum kendimi. Bu beni inanılmaz mutlu ediyor. Çok teşekkür ediyorum.

ıspanaklı börek en sevdiğim börek çeşididir, bayılarak yerim inan. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık...

Sevgiyle Kal!!!

Yasmin dedi ki...

Bende gezerken bulduğum bir blog'tu seninkide ilgimi çekti ve o günden beri bakıyorum. Bende benim blog'umu gezen biri olunca çok seviniyorum yorumları okumak çok güzel. Teşükkür ederim.

Bu arada saol ıspanaklı börek için bizde çok severiz :)...