4 Eylül 2012 Salı

Kırmızı Kalem


14/11/2012

Kırmızı Kalem' le bu tarihte tanıştım. Benim için dönüm noktam olmuştur. İş yerini benim kadar seven bir insan daha yoktur sanırım. Çok mutlu günlerimiz oldu. Bu kadar sene içerisinde kimler geldi kimler geçti ben hep burda idim. Ama kısmet bu zamana kadarmış.

Sevgili Evren, Senin gibi bir patronum olduğu için kendimi o kadar şanslı hissettimki anlatamam. Sen benim için bir ağbi oldun. Birbirimizi hep dinledik. Herşey için çok teşekkür ederim. Bu zamana kadar hiç birbirimizi kırmadık. Ben bunun için sana sonsuz teşekkür ediyorum. Eminim biryerler de tekrar yollarımız birleşecek. Hissediyorum çünkü.İş yerim hep benim için işe gelince kafa dinlediğim kendimi rahat hissetiğim bir yerdi. Huzur vardı içinde. Bunu sağlayan sizlere çok teşekkür ederim.


Bundan sonraki zamanda Evren sana yolun açık olsun diyorum. Kalbim hep seninle. Umarım herşey senin için çok güzel olur. Güzel eşin Seyran ve Güzeller güzeli kızın Lili ile sana bir ömür mutluluk diliyorum.

Elveda Kırmızı Kalem, seni çok özleyeceğim.


Hiç yorum yok: