13 Kasım 2009 Cuma

Hayat Devam Ediyor

Acısıyla tatlısıyla hayat devam ediyor.
En ummadık anlarda yaşam bize mutluluk'ta verebiliyor acıda. Her zaman ayakta durmak için insana dost lazım. Derdini paylaşıcak seni dinleyecek, sana akıl vericek, seninle ağlayıp seninle gülücek, her ne olursa olsun sana destek olacak dost gerek insana bu hayatta. Ben sanırım bu konu da çok şanslıyım. Beni çok seven dostalarım var. Bende onları çok seviyorum ve sizin için herşeyi yapmaya hazırım. İyiki sizleri tanımışım ve iyiki hayatımdasınız. Siz olmasanız ne yapardım bilemiyorum. Şu zor zamanlarımda beni dinleyip benden desteğinizi eksik etmediğiniz için sonsuz teşükkür etmek isterim. Başka da bişi yapamıyorum. İnsanın hayatta herşey gelebiliyormuş bu hayatta başına ama tutunacak bir dal bulması gerek çünkü yaşamak gerek. Bu sene benim için pek iyi geçti diyemem ama inşallah 2010 senesi herşeye yeni bir başlanğıç olur. Hep hayatımda olan dostlarıma iyiki varsınız hep var olun
Sizleri Çok Seviyorum...

Hiç yorum yok: