6 Şubat 2012 Pazartesi

Tıkanmak

Hayat insanı en kötü yerinden yakalar seni. Kelimeler boğazına düğümlenir. En sevdiğine dostuna yardım bile edemessin. Sadece dinlemek istersin. Allah izin verdiği sürece herşey çok daha iyi olacak inşallah. Belki zaman belki bekleyiş ne bilim işte. Ama en yakının canı yanıyorken elinden bişi gelemiyorken sadece onu dinlemek istersin. Hayat karşımıza kim bilir daha neleri çıkaracak. Hiç bir şey bilmiyoruz. Bekleyip yaşlanıp göreceğiz. Ama nefesim yettiği sürece hep beraber olalım. Ben seni dinleyeyim, sen beni dinle. Arada kavgalar edelim :) ki birbirimizi daha çok sevelim. Beraber ağlayıp beraber gülelim. Sen benim can dostumsun kızım. Derdin derdim, kederin kederim. İkimizde birbirimizi çok iyi tanıyoruz. İnanıyorum bundan sonra herşey çok daha güzel olacak güzel yüzlü dostum...

Hiç yorum yok: