2 Eylül 2010 Perşembe

Canım Kardeşim Evleniyor


19 Eylül 2010

Gülçin ve Yavuz

Eylül ayı baharın gelmesi ile güzel bir serinliğe kavuştu. Bu güzel günlerde benim için çok değerli olan kardeşim evleniyor. Mutluluk ve hüznü bir arada yaşıyorum. Herşey' le elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıyorum. Yardımlarımı eksik etmek istemiyorum. Güzel günlerin her anını yaşamak için uğraşıyoruz. Yeni yuvayı kuruyoruz. Ev, mobilyalar, perdeler, beyaz eşyalar ve güzel gelinimizin ceyizi hazır maşallah. 12 Eylül günü çeyiz götürülüp yerleşecek. Herşey Allahın izni ile çok güzel gidiyor. Maşallah herşeyimiz çok güzel oldu. Fotoğraf çekimi için dışarı çekim düşündük ama umarım hava bize süpriz yapıp yağmur yağdırmaz :). Emirgan Köşkü'nün tarihi yerlerinde güzel resimler çekilir.

Annem kardeşimin evden ayrılıyor olmasına çok üzülüyor :(. Onun da bir yuvası olacak biliyor ama işte ana yüregi. Annem sen hiç üzülme onlar hep senin olacaklar. Hayatınız boyunca hep mutlu olun, hiç birbirinizi üzmeyin. İleri zamanlarda kalabalık bir aile olun insallahhh :).

Canım kardeşim bu günleri de görüyoruz ne zaman büyüdün sen. Yaramaz oğlandın. Saçımı parmağına dolar öğle uyurdun :). Küçükken senin beşiğini ters çevirmişim. Her daim söylersin :). Küçükmüşüm nerden bilebilirdim büyüyünce bu kadar söyleyeceğini. Yoksam hiç yaparmıydım.

Hep mutlu ol. İnşallah hayat sana tüm güzellikleri yaşatır. Sen benim için çok değerlisin. İyiki benim kardeşimsin, İyiki yanımdasın. Seni ne kadar çok sevdiğimi kelimelerle anlatamam ama hislerim yeterli olur sanırım. Acısıyla tatlısıyla bir ömür diliyorum. Yüzünüzdeki gülücük hiç solmasın canlarım.

Sizi çok seviyorum...

Hiç yorum yok: