3 Mart 2010 Çarşamba

Gülçin ve Yavuz

Biricik kardeşim artık söz'lü :)


Hayatınız boyunca hep mutluluklar sizinle olsun canlarım benim. Bir ömür beraber olalım. Sizi çok seviyorum...

Söz çiçek'imiz

Söz Çikolatamız


Adet yerini bulsun :) Tuzlu Kahve

Biraz geç kalmış resimlerim.
Biricik kardeşim sözlendi. Sonun da oda sevdiceğine kavuşuyor. Kalbinizden geçen tüm güzellikler hep sizinle olsun.Bir ömür boyu bir yastık ta kocayın canlarım benim. Sözümüzü atlattık artık sıra nişan da :).
Nişan alışveriş listemizi yapıp en güzellerini almak için yola koyuluyoruz :).
En güzel günler bizi bekliyor...

2 yorum:

Seray dedi ki...

ortim hayırlı ugurlu olsun..
aileye büyük mutluluk getirsin inş.
Allah tamamına erdirsin

Yasmin dedi ki...

Amin canım ortim. İnşallah hep mutlu olurlar ömürleri boyunca. Çok teşekkür ederim.