14 Ekim 2009 Çarşamba

İyiki Doğdun Oğlum



İyiki doğdun biricik oğlum.
Sen benim hayatım da en güzel sayfa oldun. Seninle herşeyi yeniden öğreniyorum. Evlat sabır demekmiş. Büyüklerimiz derdi ama pek anlamazdık. İnsanın canı kanı olunca herşey değişiyor. Senin için herşeyi yapmaya hazırım. Güzel bir gelecek için, sağlıklı bir ömür için seninle birlikte olacağız inşallah. Sen benim için biricik meleksin. Her ne kadar yaramaz olsan da :) seni çok seviyorum. Okul hayatımız da başladı. Umarım iyi bir eğitim yılı geçiririz hep beraber. Sağlıklı ve huzurlu bir ömür geçirmeni dilerim kuzucuğum. İyik doğdun, İyiki benim hayatımdasın. Seni her zaman sevicek olan annen. İnşallah ileri de bunları da okuyacaksın artık :). Sana güzel bir hatıra olucağı için çok seviniyorum.

Mutlu Yıllar Oğlum

Hiç yorum yok: