3 Temmuz 2009 Cuma

Teyzesinin Kuzusu


Teyzesi yer onu yer . Sonunda biricik dostum, arkadaşım, ortim de anneler kervanına katıldı. Bu güzel duyguyu sen de yaşıycaksın biricik ortim hayırlısı ile. İnşallah herşey yolunda gider. 9 ay 10 gün sonra bebemize kavuşuruz. Ne desem sana mercimek tanesi, fındık kurdu. Dünya'ya gelmeden seni  sevmeye başladık. Sen bizim için çok kıymetlisin bun uunutma sabırla senin dünyaya gelmeni bekliyoruz. Özellikle ben :) kız olursan hani fena olmaz bu kadar erkeğin içine bir kız iyi olur hani ehii. Gelmeni dört gözle bekliyoruz sen iburda bekleyen çok kişiler var unutma sevgi dolu bir hayat seni bekliyor pıtırcık. Anneni çok yorma olurmu böyle uslu uslu otur. Canın bişi isterse annene söyle o bana söyler :). 
Seni çok seviyorum Biricik Ortim SERAY

2 yorum:

Seray dedi ki...

teyzesi kızım büyüyünce bu satırları kendi okuyacak. Ve bakalım neler hissedecek..

Yasmin dedi ki...

inşallah güzel şeyler hisseder. Emin ol o bizim prensesimiz olucak. Şimdiden onu çok seviyoruz çünkü :).
Hayırlısı ile sağlıkla gel seni bekliyoruz minik kızımız.