10 Mart 2009 Salı

Ey İstanbul Seni Böyle Sevmekte Güzel

Hava yağmur'lu evden iş yerime gelene kadar sırılsıklam oldum ama değdi. İlk defa ıslanmayı sevdim. Derin derin nefes aldım havayı içime çektim. Trafik, yağmur ve çamur, kavga eden insanlar, nemli hava olsun bunlar olmassa İstanbul çekilmez :). Seni böyle yaşamak gerek yoksa anlaşılmazsın. Bahar geliyor ne güzel artık akşamları hava daha geç kararıcak en çok bunu seviyorum. Artık evimize erken gidebileceğiz hava aydınlık olucak. Hafta sonları artık kapalı mekanlarda kalmıycaz atarız kendimizi artık sahil kenarlarına. İstanbul'un tadı böyle çıkar sahil'de küçük yürüyüşler yapılır. Keyifsiz olanlar bile burda içi açılır ferahlar. Her yerinde ayrı bir hava var. Daha keşfedilmemiş ve keşfedilmeyi bekleyen çok ucra köşelerin var. Hepsi bizi bekliyor. Her gün bize bir güzelliğini gösteriyor. Güneş'i görmek çok güzel, akşamları hava kararınca sessiz'lik gibisi yoktur sadece geceleri kafanı dinlersin. Nereye gidersen git özletir kendini. İstanbul senin yerin başka. Seninle yaşanıcak daha güzel günler görmek ümidiyle
Ey İstanbul Sen Nelere Kadirsin...

Hiç yorum yok: