15 Aralık 2008 Pazartesi

Uzun Tatil Dönüşü

Bayram'da 9 gün tatil süper olmuştu sanırım bir daha böyle uzun tatiller olmaz :( artık yıllık izinlerle idare ederiz. Büyüklerimizi ziyaret edip gönüllerini aldık. Küçüklerimizi sevindirdik özellikle batuhan'ım anne ve babasıyla iyice hasret giderdi hepimiz için iyi oldu. Benim rahatsızlığım sebebi ile ben bu bayram'da iyice dinlendim çünkü grip oldum o yüzden hep evde geçirdim. Bayram'ın 1. günü iyiki sinema yapalım dedik yoksa sonraki günlere kalsa gidemezdim. Batuhan'ımı saolsun annaannesi baktı bizde rahat rahat film izledik :). Hangi film'e gidelim diye düşünüyorduk tercih'imiz MURO oldu. Güzel bir film çıkarmışlar. Gitmek isteyenlere tavsiye ederim. Kurtlar Vadisi takipcileri muro'yu az çok tanırlar o yüzden pek anlatmayalım gidip görün. Bu uzun tatil'in ardından Pazartesi işe gelmek çok zor oldu ama nese artık iyiki işimiz var Allaha Şükür. 
Herkese güzel haftalar, bol para'lar dilerim...

Hiç yorum yok: