18 Eylül 2008 Perşembe

Kanal D Anım.

Ben ortaokul'da iken kanal D de yayınlanan bir program vardı hatırlayan varmıdır bilmem ama Romina İle Gülçin' in sunduğu ona katılmıştım ben bu anımı bir arkadaşıma (duygu'cum)  anlatınca neden bunuda blogu'na koymuyorsun dedi. Bende anlatmak istedim. Bir gece yeni yayınlanmaya başlayan bu programı aradım ilk ben aradım ve bana telefonda sizi evinizden gelip alsak acaba canlı yayına çıkırmısınız die sordular bende hiç düşünmeden tabi dedim. Daha sonra beklemeye başladım ve aradılar canlı yayına bağlandım konuştuk ve telefonu kapattık. Daha sonra gidip yattık doğal olarak. Daha sonra uykumuzun arasında kapı çaldı ve bir baktım kamaramanlar canlı yayınla bizi çekiyolar televizyon'unuzu acın dediler nasıl yani dedik ve bir baktık bizim ev canlı yayınla tv yayınlanıor o sırada biz hala ayılmaya çalışıyoruz :) üzerimizde pijamalar gözümüz kapalı. Annem'den izin alaraktan beni Kanal D stüdyo'larına götürdüler ve ben hala ne olduğunun farkında değilim. Orda hemen küçük rötuşlar yaptılar şaçıma yüzüme hemen aldılar beni canlı yayına o gün orda sanatçı İsmail Hazar  vardı. Ben tabi hala şoktayım neler oluyor pek farkına varamadım. Gecenin bir yarısı tarhana çorbası yaptılar canlı yayında bende bir güzel içtim o kafa ile. Daha sonra beni yine araba ile evime bıraktılar. Okula gittim zaman herkes seyretmiş bütün arkadaşlarım ve öğretmenlerim ve hatta müdür bile beni odasına çağrımıştı :) meşhur oldun die ama nerdeeee. Böyle işte bu anımı sizinle paylaşmak istedim. 

Sevgiyle Kalın...

Hiç yorum yok: