30 Temmuz 2008 Çarşamba

Çukurcuma.

  

  
  
  
                        

  
Fransız sokağına gitmek için cihangir'de olduğum'dan cukurcuma'dan gitmek istedim. Yol üstünde bir kaç resim çektim size onlardan bir kaç kare eski binaların ve antika dükkünlarının bulunduğu sessiz ve güzel bir yol. Havanın serinliğinden faydalanıp gezmek imkanıda buldum güzeldi. Buraları bilenler vardır sanırım hep eski ve tarihi binalar var. İnsan bu sokaklarda huzur buluyor eski'ye ayit güzel anılarınızı bulmanız ümidiyle...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ahh çukurcumam 19 sene orda oturduk ama çıktık apartmanı başkalarına kiraladılar bi komşumuz bize düşen parayı aldık tabi ama ben çıkmak istememiştim ordann ama çıktıkk şimdi ise çok özlüyorummm orayı. hatta apartman adresimi werim çukurcumada oturduğum. hasan bey apartmanı caminin hemen karşısında

Adsız dedi ki...

merhaba ben SEYDA bu arada resımlerın çekılış açıları oldukça güzel.
19 seneye aşkın aynı mahallede yaşıyorduk taki yönetmenler bizim apartmanı ısteyene kadar...
el mahkum cıktık dogal olarak suan yenı evımıze yerlestık ama bızım aılenın cocukları o evde gözlerını acmıstı dunyaya sıdmı ıse o kadar anlatılmaz bır duygudur kı o burukluk hep kalıcak ıcımızde cunku boyle bır tasınmayı ılk defa gerceklestırıyorduk... temennım ıse yıne cukurcuma semtınde bır apartman dairesinde oturmak ınannın bunu herseyden cok ıstıyorum :)
şimdiden teşekkürler